Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 23, 2012
Image Size
57.3 KB
Resolution
600×675
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,145
Favourites
177 (who?)
Comments
35
Downloads
89
×
Adventure TIME!!!!! by piEmONstAh Adventure TIME!!!!! by piEmONstAh
It's adventure time!!
My first drawing made in paint tool sai :D
But i didn't have time to color it well....
Meh
Comments are appreciated!
Adventure Time (c) Pendleton Ward
Art (c) me, Hannah Lim

*EDIT* Wow, 100+ faves! Thanks everyone!!! :D
Add a Comment:
 
:iconnadeshiko-12:
Nadeshiko-12 Apr 6, 2013  Hobbyist Artist
Sooooooooo cute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Reply
:iconlolalola77:
Lolalola77 Nov 8, 2012  Hobbyist General Artist
Bmo and gunther
Reply
:iconpiemonstah:
piEmONstAh Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
Yay :3
Reply
:iconrae-22:
Rae-22 Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
These would be such cute stickers!
Reply
:iconpiemonstah:
piEmONstAh Oct 27, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, that's not a bad idea! Thanks!
Reply
:iconrae-22:
Rae-22 Oct 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
You are welcome!
Reply
:iconarthurvalkirie:
ArthurValkirie Aug 14, 2012  Student Digital Artist
Lady rainicorn is so cute.... :icononionx3plz:
Reply
:iconpiemonstah:
piEmONstAh Aug 14, 2012  Hobbyist General Artist
YAY! Thank you!
Reply
:icontheinfamousjoelinder:
TheInfamousJoeLinder Aug 14, 2012  Student Digital Artist
this is so cute xD WORDS CANNOT DESCRIBE XD
Reply
:iconpiemonstah:
piEmONstAh Aug 14, 2012  Hobbyist General Artist
LOL, Thank you so much!!! :D
Reply
Add a Comment: